Eddig a WIZZ Air elégedett ügyfele voltam több utazás alkalmával, de egyre elégedetlenebb vagyok azon kis trükkök miatt amivel a panaszos eseteknél mindinkább csak olajat öntenek a tűzre! Legutóbbi utam alkalmával saját belső szabályzatuk hibájából, felkészületlenségből, hanyagságból, káoszos poggyászkezelésük okán személyzetük súlyos, az én káromra elkövetett hibát vétett. BUD reptéren minden gond nélkül felszálltam extra kis méretű FILA gurulós táskámmal, amit az ülés alatt elhelyezve utaztattam kényelmesen, EL Prat reptéren kiszólítottak és nem engedtek hazautazni csak külön díj ellenében, visszautam alkalmával kiszolgáltatott helyzetben a személyzet visszaélt azzal a helyzettel, amit saját szabályzatuk következetlen be nem tartása eredményezett. Komoly vitám támadt e miatt a reptéren dolgozó spanyol kollégájukkal amibe bekapcsolódott egy éppen ott lévő magyar kollégájuk is. De nulla belátást tanúsítva végül 25€ költségembe került az, ami BUD reptéren semmi gondot nem okozott. HIBÁZTAK A WIZZ Air MUNKATÁRSAI A CSOMAGKEZELÉSNÉL MERT VALAMIÉRT NEM EGYSÉGESEN KEZELIK A KÜLÖNBÖZŐ REPTEREKEN A SZABÁLYZATUKAT ÉS ENNEK KÁRÁT AZ UTAS ISSZA MEG! Itt is szeretném jelezni, hogy csak a gurulós táskákra utaztak, nem vizsgálták azt, hogy más utasok extra szolgáltatási díj nélkül lényegesen a méretet meghaladó hátizsákokkal utaztak. Leszállásnál egy hölgy tőlem kért segítséget, mert akkora hátizsákkal utazott, ami mind súlyban mind méretben az én külön díjért felengedett táskám többszöröse volt, egyedül le sem tudta venni és kérdésemre elmondta nem fizetett semmi extra szolgáltatást! 25€ büntetődíj ellenében szállhattam fel! Illetve javaslom komolyabban venni a WIZZ Air társaságnak saját káoszt okozó szabályzatuk rendezését, mert nagyon sok kellemetlenségük lesz ebből a jövőben! Ui.: látom a hírportálokon, hogy ez máshol is gond és már meg is büntették a WIZZ Air-t egyes országokban a kezelhetetlen poggyász trükközések miatt, más hasonlóan etikátlan társaságokkal együtt.
|