Téma: Booking.com
Hozzászólás egyedi megtekintése
Régi 2012-10-01, 13:56   #4 (permalink)
Reakció
Új tag
 
Csatlakozott: 12-09-18
Összes hozzászólás: 3
Hírnév szint: 0
Reakció a hírnévhez vezető út elején jár.
Thumbs down Booking rémálom

Sziasztok!

A Booking honlappal kapcsolatos problémámat szeretném megosztani az olvasókkal. Szeretném, ha mások nálam óvatosabban indulnának útnak és hasonló "élményben" nem lenne részük!

Tavasszal foglaltam családomnak egy szállást Horvátországban, melyről a honlap visszaigazolása hamarosan megérkezett. Azon kevés információkat, melyek a honlapon elérhetők a szállással kapcsolatban átnéztem és nyugodtan vártuk a nyaralást (ezek nagy része csupa általánosság és nincs aktualizálva).

Augusztusban kinyomtattam a foglalást és a szállásról kapott egy (!) darab külső képet (és milyen szerencse volt!). Közel fél napos utazás után (két kiskorú gyermekemmel 38 fok melegben) megérkeztünk a mobilházakat kínáló tengerparti kemping szabadtéri recepciójához (Medveja), ahol a tűző napon kellett sorban állni közel fél órát a bejelentkezéshez.

Először egy sokkal alacsonyabb kategóriás, koszos, lepusztult, autóval megközelíthetetlen ház kulcsát kaptuk meg. Közel egy órás keresgélés, megtekintés, idegeskedés, újbóli sorban állás a recepciónál (mindezt még mindig hőségben) után közölték (a ház fényképe alapján), hogy sajnálják, de nincs más szálláslehetőségük, mivel az általunk lefoglalt magasabb színvonalú, újabb házakban a foglalásunk ellenére teltház van!!!!

Első döbbenetem után próbáltam elmagyarázni a recepciósnak azt, hogy mi ezt már több hónapja lefoglaltuk, két kisgyermekkel vagyunk, több órás utazás után és nem tudunk a főszezonban másik szállást keresni.... Egyáltalán nem érdekelte a problémánk és haragosan odébb utasított, hogy ne tartsam fel a sort.

Hosszas és meglehetősen költséges Bookingos telefonálgatást követően az ügyintéző felajánlott egy másik szálláslehetőséget, amiről semmilyen egyéb információja nem volt, csak kérte, hogy induljunk el az általa kiolvashatatlan nevű, állítólag 40 km-re lévő faluba. Mi nem voltunk hajlandóak egy ismeretlen másik helyre elindulni...

Elhatároztam, hogy addig nem tágítok a recepció elöl, amíg nem kapunk szállást. Várakozásom közben tanúja voltam több elégedetlenkedő vendégnek is, akiknek a szállásadó keresett másik, színvonalasabb helyet a közelben (természetesen Ők a vasfüggönyön túlról érkeztek...). Ismét hosszas várakozást követően egyszer csak közölte a recepciós, hogy "óriási szerencsém van" (az előzményeket Ő már elfelejtette ), mivel egy német párnak nem tetszett az általunk lefoglalt ház (utólag már nem csodálom), ezért megkaphatjuk a kulcsát. Ismét megkerestük a házunkat. Hát kívülről valóban úgy nézett ki, mint a fényképen, de belül már eléggé másra számítottunk volna. Természetesen nem a felszereltségével volt gondom, hanem a kosszal, mocsokkal, fürdőszobai penésszel és a szakadt, ócska ágyneművel... Mivel nem igen volt más választásunk, kitakarítottuk a házat, áthuzatoltunk a saját ágyneműnkbe és próbáltuk jól érezni magunkat, mivel legalább a gyönyörű strand közel volt és a légkondi működött!

A Booking.com kollégáiról annyit, hogy azóta több levélváltás történt, kérésükre hetekkel ezelőtt elküldtem a történtek ellenére általunk teljes áron kifizetett számlát, de bocsánatkérésen kívül semmilyen kártérítési szándékot nem mutatnak, pedig csak az én állhatatosságomon múlott, hogy végül kaptunk szállást. Nem szeretném ragozni, hogy mennyi idegesség árán!
Azon már meg sem lepődtem, hogy a szálláshelyről általam írt értékelést "elfelejtették" feltenni a honlapra. = Ennyit az értékelések teljességéről!
Mindenkinek javaslom, amennyiben ezek után is ezen a honlapon foglalnak, hogy ne elégedjenek meg a Bookingos visszaigazolással, próbálják magukat a szállásadó által is bebiztosítani (kinyomtatott külső-belső képekkel!), (lehetőleg egyszerre több helyet ingyenesen lefoglalni, arra az eshetőségre, ha valamelyik nem tetszik) semmiképpen se fizessenek előre és kellő nyelvtudás nélkül meg se próbáljanak reklamálni, mivel Horvátországban abban a pillanatban elfelejtenek minden nyelven beszélni! Ja, és panaszkönyv helyett, mindenáron a vendégkönyve akartak velem beíratni !
Mindenkinek jó nyaralást kívánok és a nyaralás alkalmával is legyünk elővigyázatosak!
Reakció nem elérhető   Válaszol idézettel