Utazás Fórum |
2010-11-30, 16:47 | #1 (permalink) |
Tag
Csatlakozott: 10-04-14
Összes hozzászólás: 48
Hírnév szint: 0 |
Booking.com
Van aki használta már a booking.com -ot? Azt olvastam valahol, hogy nagyon nagy adatbázissal dolgozik, de jó lenne egy megerősítés, hogy tényleg ez az egyik legjobb szálláshely kereső. (Sajnos nem állok úgy anyagilag, hogy ne problémázzak "ezreseken", viszont a barátnőmet minél előbb el szeretném vinni magammal Prágába, úgy kora tavasszal. )
|
2010-11-30, 17:01 | #2 (permalink) |
Adminisztrátor
Csatlakozott: 09-10-01
Összes hozzászólás: 107
Hírnév szint: 10 |
Valóban az egyik legnagyobb és az egyik legkedveltebb szálláskereső és foglaló portál. Hatalmas viszont értékesítő hálózata is van, azaz rengeteg másik oldalon is látni a Boobking.com szálláshelyeit.
Ezen felül azért még érdemes egy-két másikat is megnézni, pl. innen: Olcsó szállás Európa nagyvárosaiban Prága viszont annyira népszerű úti cél itthonról, hogy lehet érdemes egy-két Csehországra specializálódott utazási irodát is megkérdezni, vagy legalább a honlapjukat megnézni. |
Hirdetések |
2010-12-03, 13:02 | #3 (permalink) |
Tag
Csatlakozott: 09-11-24
Összes hozzászólás: 51
Hírnév szint: 16 |
Szio!
Én mindig ezt használom, ha utazom valahova. körülbelül 2 éve használtam először, s már foglaltam vele Madridba, Barcelonába, Milanoba, Roómába, Veronába, Firenzébe, Malagába, stb. Nagyon jó, mert egyrészt teli van képekkel, leírásokkal, csatolva van a térkép, hogy az adott városon belül, hol is találod pontosan, és amit én nagyon szeretek, hogy vannak vélemények az ott már korábban megszállt vendégektől. Én is rendszeresen írok. Mindig automatikusan küldik az e-mailt, hogy ha van időm, kedvem töltsem ki. Nagyon nagy segítség! Persze óvatosan kell kezelni, mert például vannak olyanok, akik a legkisebb kellemetlenséget is óriási problémának állítják be. De nagyon sok a reális hozzászólás. |
2012-10-01, 13:56 | #4 (permalink) |
Új tag
Csatlakozott: 12-09-18
Összes hozzászólás: 3
Hírnév szint: 0 |
Booking rémálom
Sziasztok!
A Booking honlappal kapcsolatos problémámat szeretném megosztani az olvasókkal. Szeretném, ha mások nálam óvatosabban indulnának útnak és hasonló "élményben" nem lenne részük! Tavasszal foglaltam családomnak egy szállást Horvátországban, melyről a honlap visszaigazolása hamarosan megérkezett. Azon kevés információkat, melyek a honlapon elérhetők a szállással kapcsolatban átnéztem és nyugodtan vártuk a nyaralást (ezek nagy része csupa általánosság és nincs aktualizálva). Augusztusban kinyomtattam a foglalást és a szállásról kapott egy (!) darab külső képet (és milyen szerencse volt!). Közel fél napos utazás után (két kiskorú gyermekemmel 38 fok melegben) megérkeztünk a mobilházakat kínáló tengerparti kemping szabadtéri recepciójához (Medveja), ahol a tűző napon kellett sorban állni közel fél órát a bejelentkezéshez. Először egy sokkal alacsonyabb kategóriás, koszos, lepusztult, autóval megközelíthetetlen ház kulcsát kaptuk meg. Közel egy órás keresgélés, megtekintés, idegeskedés, újbóli sorban állás a recepciónál (mindezt még mindig hőségben) után közölték (a ház fényképe alapján), hogy sajnálják, de nincs más szálláslehetőségük, mivel az általunk lefoglalt magasabb színvonalú, újabb házakban a foglalásunk ellenére teltház van!!!! Első döbbenetem után próbáltam elmagyarázni a recepciósnak azt, hogy mi ezt már több hónapja lefoglaltuk, két kisgyermekkel vagyunk, több órás utazás után és nem tudunk a főszezonban másik szállást keresni.... Egyáltalán nem érdekelte a problémánk és haragosan odébb utasított, hogy ne tartsam fel a sort. Hosszas és meglehetősen költséges Bookingos telefonálgatást követően az ügyintéző felajánlott egy másik szálláslehetőséget, amiről semmilyen egyéb információja nem volt, csak kérte, hogy induljunk el az általa kiolvashatatlan nevű, állítólag 40 km-re lévő faluba. Mi nem voltunk hajlandóak egy ismeretlen másik helyre elindulni... Elhatároztam, hogy addig nem tágítok a recepció elöl, amíg nem kapunk szállást. Várakozásom közben tanúja voltam több elégedetlenkedő vendégnek is, akiknek a szállásadó keresett másik, színvonalasabb helyet a közelben (természetesen Ők a vasfüggönyön túlról érkeztek...). Ismét hosszas várakozást követően egyszer csak közölte a recepciós, hogy "óriási szerencsém van" (az előzményeket Ő már elfelejtette ), mivel egy német párnak nem tetszett az általunk lefoglalt ház (utólag már nem csodálom), ezért megkaphatjuk a kulcsát. Ismét megkerestük a házunkat. Hát kívülről valóban úgy nézett ki, mint a fényképen, de belül már eléggé másra számítottunk volna. Természetesen nem a felszereltségével volt gondom, hanem a kosszal, mocsokkal, fürdőszobai penésszel és a szakadt, ócska ágyneművel... Mivel nem igen volt más választásunk, kitakarítottuk a házat, áthuzatoltunk a saját ágyneműnkbe és próbáltuk jól érezni magunkat, mivel legalább a gyönyörű strand közel volt és a légkondi működött! A Booking.com kollégáiról annyit, hogy azóta több levélváltás történt, kérésükre hetekkel ezelőtt elküldtem a történtek ellenére általunk teljes áron kifizetett számlát, de bocsánatkérésen kívül semmilyen kártérítési szándékot nem mutatnak, pedig csak az én állhatatosságomon múlott, hogy végül kaptunk szállást. Nem szeretném ragozni, hogy mennyi idegesség árán! Azon már meg sem lepődtem, hogy a szálláshelyről általam írt értékelést "elfelejtették" feltenni a honlapra. = Ennyit az értékelések teljességéről! Mindenkinek javaslom, amennyiben ezek után is ezen a honlapon foglalnak, hogy ne elégedjenek meg a Bookingos visszaigazolással, próbálják magukat a szállásadó által is bebiztosítani (kinyomtatott külső-belső képekkel!), (lehetőleg egyszerre több helyet ingyenesen lefoglalni, arra az eshetőségre, ha valamelyik nem tetszik) semmiképpen se fizessenek előre és kellő nyelvtudás nélkül meg se próbáljanak reklamálni, mivel Horvátországban abban a pillanatban elfelejtenek minden nyelven beszélni! Ja, és panaszkönyv helyett, mindenáron a vendégkönyve akartak velem beíratni ! Mindenkinek jó nyaralást kívánok és a nyaralás alkalmával is legyünk elővigyázatosak! |
2012-10-01, 14:04 | #5 (permalink) |
Új tag
Csatlakozott: 12-09-18
Összes hozzászólás: 3
Hírnév szint: 0 |
Mindenkinek üzenem, aki a bookingon szeretne szállást foglalni, hogy legyen nagyon óvatos! Nem biztos, hogy az alacsonyabb ár kárpótol akkor, amikor esetünkben a megérkezést követően mégsem volt szállásunk. Hiába hívogattam a bookingos telefonszámokat, külföldi tartifával, magas költségen! Ez a módszer csak akkor jó, amikor minden simán megy, mivel a szállásadó nincs kötelezve semmilyen módon az ajánlat tartására, tehát esetünkben a foglalást csak akkor tartja be, ha időközben nem esik be senki sem magasabb áron.
A levelinkre azóta sem válaszoltak, semmiféle kártérítést nem kaptunk. Annak tudatában vágjon bele mindenki, hogy legyen B terve arra az esetre, ha mégsincs szállása a megérkezéskor! |
2013-02-06, 15:20 | #6 (permalink) |
Új tag
Csatlakozott: 13-02-06
Összes hozzászólás: 2
Hírnév szint: 0 |
nem csak a booking.com
Amit írsz az valóvan így van, de sajnos nem csak a booking.com on keresztül foglalt szállásokra vonatkozik ez, tudnillik a foglalási oldalak 90% ugyan olyan rendszerrel (kontingens) dolgozik tehát bármikor fenn áll az esélye annak, hogy egy adott foglalási oldal már egy teltházas szálláshelyre adja el a szobát. Többnyire a szálláshelyek jelzik ezt a tényt, de sok oldal nem hajlandó visszaadni a kontingensét. Ilyenkor van az, hogy a vendéget egy másik szálláshelyre küldik (természetesen ez nem kerül extra költségbe). Visszatérve a booking.com-hoz mint foglalási irodához, sokszor nem is itt találhatóak a legolcsóbb ajánlatok, ezért érdemes más foglalási oldalak mint az http://agoda.hu, http://lastminute.com, http://hotels.com ajánlatait is átnézni. De ha már témánál vagyunk érdemes megemlíteni a http://www.trivago.hu oldalt is ahol magyar nyelven hasonlíthatod össze a különböző foglalási oldalak árait, így biztos lehetsz, hogy a legjobb oldalon a legjobb ajánlatot foglalod. (Fontos megjegyezni, hogy a ez csak egy metakereső és az aktuális foglalás az adott oldal honlapján történik.
|
2016-02-01, 10:12 | #7 (permalink) |
Új tag
Csatlakozott: 16-02-01
Összes hozzászólás: 1
Hírnév szint: 0 |
Tanulságok a booking.com kapcsán
A történtek részletes összefoglalójaként mindenki okulására a bookingnak írt levelemet ide beszúrom. Köszönöm mindenkinek aki elolvassa és továbbítja az infót másoknak. Farkas Miklós
"IGEN TISZTELT? BOOKING ÜGYFÉLSZOLGÁLAT! NAGYON ELÉGEDETLEN VAGYOK. FOGLALTAM EGY TERMINUST A BOOKING.COM-ON. 2015. AUGUSZTUSÁBAN 2016 AUGUSZTUSÁRA KÉT HETES TERMINUSRA OLASZORSZÁGBA. Agriturismo Fonte Abellana, Via Matteotti 9, 06031 Bevagna, Olaszország A SZÁLLÁSADÓ. HATALMAS FELIRAT HIRDETTE, HOGY AZ AKTUÁLIS AKCIÓT HASZNÁLJAM KI, MERT A KÍNÁLATBAN FELLELHETŐ AJÁNLATOT MINT UTOLSÓ LEHETŐSÉGET KÍNÁLJÁK ENNÉL A SZÁLLÁSADÓNÁL, FOGLALJAM LE A TERMINUST A SZÁLLÁSADÓ ÁLTAL AJÁLOTT IDÖSZAKBAN AZ ÁR FIGYELEMBE VÉTELE MELLETT! A BÁMULATOSAN AKCIÓS A KÍNÁLAT TÖBBSZÖRI - A WEBOLDAL BEZÁRÁSÁT ÉS ÚJRATÖLTÉSE MELLETTI CSAKNEM KÉT ÓRÁN ÁT TARTÓ - ELLENŐRZŐ TEVÉKENYSÉGEM OKÁN ARRA A KÖVETKEZTETÉSRE JUTOTTAM, HOGY A FOGLALÁS MÉGSEM TRÉFA. ÍGY ÉLTEM A LEHETŐSÉGGEL ÉS FOGLALTAM. RENDBEN MEG IS KAPTAM A VISSZAJELZÉST A FOGLALÁSRÓL. SEM A BOOKING, SEM A SZÁLLÁSADÓ NEM JELENTKEZETT ANNAK TISZTÁZÁSA ÉRDEKÉBEN, HOGY EZT NEM GONDOLNÁK KOMOLYAN. TOVÁBBÁ A SZÁLLÁSADÓ NEM REAGÁLT A KÜLÖN ERRE A FOGLALT SZÁLLÁSRA IRÁNYULÓ KÉRDÉSEIMRE. VISSZAJELZÉS HIÁNYÁBAN 2016 JANUÁRJÁBAN BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNTAM A SZÁLLÁSADÓNAK ÉS ÚJRA FELTETTEM A KÉRDÉSEIMET. ERRE MÁR ÉRKEZETT VÁLASZ. LEGNAGYOBB MEGDÖBBENÉSEMRE 14.5-SZER DRÁGÁBB AJÁNLATOT KAPTAM A LEFOGLALTHOZ KÉPEST. VISSZAKÉRDEZTEM ÚJRA, HOGY KOMOLYAN GONDOLJÁK-E VAGY VICCELNEK?! ERRE EMELTEK MÉG AZ ÁRON, ÍGY AZ EMELÉS MÉRTÉKE 16.5-SZERES LETT. MEGDÖBBENTŐ NEM? ILYEN MÉRTÉKŰ ÖNKÉNYESEN RÁM KÉNYSZERÍTETT ELTÉRÉS TERMÉSZETESEN ELFOGADHATATLAN ÍGY AZONNAL MEGPRÓBÁLTAM AZ IGAZAMAT BIZONYGATNI, MÁR CSAK AZÉRT IS HISZEN AZ EMLÍTETT ÜDÜLŐTERÜLETEN EDDIGRE MÁR MINDEN KEDVEZMÉNYES LEHETŐSÉG ELKELT. REKLAMÁCIÓM DACÁRA A BOOKINGCOM A FOGLALT TERMINUS TEKINTETÉBEN SEMMILYEN ÉRDEMI MUNKÁT NEM VÉGZETT, CSUPÁN ARRA SZORÍTKOZOTT, HOGY BIZONYGASSA A CÉGÉT SEMMILYEN FELELŐSSÉG NEM TERHELI, MINDEN FELELŐSSÉG A SZÁLLÁSADÓÉ. A SZÁLLÁSADÓ - MI SEM TERMÉSZETESEBB - ÉPPEN A FORDÍTOTTJÁT BIZONYGATTA. ("NEM ÉN VOLTAM...." TRÉFÁS NEM? ) CSAK NINCS KEDVEM RÖHÖGNI MERT VELEM TÖRTÉNT MEG...!!! ÉN AZT VÁRTAM, HOGY A HIBÁT ELKÖVETŐ SZEMÉLY VAGY CÉG VALAMILYEN ELFOGADHATÓ KOMPROMISSZUMOT AJÁNL, DE SAJNOS KORREKTSÉGET SEM A SZÁLLÁSADÓ SEM A KÖZVETÍTŐ(BOOKING) NEM TANUSÍTOTT. AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT TEVÉKENYSÉGÉNEK EREDMÉNYE A NULLÁHOZ KONVERGÁL! CSUPÁN CSAK KÉSŐBB SZEREZTEM TUDOMÁST ARRÓL, HOGY A KIFEJEZETT TILTÁSOM ELLENÉRE A BOOKING.COM ÖNKÉNYESEN LEMONDTA A FOGLALÁSOMAT. A KIFEJEZETT TILTÁSOM ELLENÉRE!!!!! HIHETETLENÜL ARROGÁNS ÉS FELHÁBORÍTÓ VISELKEDÉS A KÖZVETÍTŐ CÉG RÉSZÉRŐL. KAPTAM TŐLÜK EGY ELEKTRONIKUS LEVELET ARRÓL, HOGY NAGY KEGYESEN "DÍJMENTESEN TÖRÖLTÉK A FOGLALÁSOM". A KÜLÖN KIEMELT TILTÁSON ELLENÉRE!!! DÍJMENTESEN EGYÉBKÉNT AKÁR 2016 JÚLIUSÁIG IS TÖRÖLTETHETTEM VOLNA MAGAM IS. NEM KÉRTEM ILYEN SEGÍTSÉGET PLÁNE TŐLÜK! LEGALÁBB SZÁLLÁSOM LETT VOLNA. MOST AZONBAN MÁR KI VAGYOK SZOLGÁLTATVA A MAGASABB ÁRAKNAK. EZ BIZTOS ÉS AZONNALI ANYAGI VESZTESÉGET JELENT NEKEM!!! BÁR NYILVÁN NEM LEHETETT CÉL A SZEMÉLYEMMEL SZEMBENI KIBASZÁS, DE AZÉRT ELÉG SZEMLÉLETESEN TÜKRÖZIK A TÖRTÉNTEK A FELELŐSSÉGTUDAT ÉS A FELELŐSSÉG TELJES HIÁNYÁT!!! ÉVENTE KÉTSZER ÜDÜLÖK, JELLEMZŐEN EZEN(BOOKINGCOM) VAGY MÁS HASONLÓ OLDALON FOGLALTAM A SZÁLLÁST. EZ IGY FOLYT MÁR TÖBB MINT TÍZ ÉVE. KORÁBBAN NEM VOLTAM REGISZTRÁLT TAGJA ENNEK A SZOLGÁLTATÁSNAK. EZUTÁN PEDIG MÁR NEM LESZEK HASZNOT HOZÓ FELHASZNÁLÓ. A TÖRTÉNTEK MIATT SOHA TÖBBSZÖR NEM FORDULHAT ELŐ, HOGY A booking.com-ON FOGLALJAK. CSUPA KIS BETŰVEL ... JÓL LÁTJÁK. MINDENT EL FOGOK KÖVETNI, HOGY A HOZZÁM HASONLÓAN POTENCIÁLIS UTAZÓK KERÜLJÉK EL A BOOKING.COM-OT. BÍZOM BENNE, BÁR NYILVÁN UTÓPISZTIKUS A GONDOLAT, HOGY EZ A SZÁLLÁSADÓNAK ÉS A BOOKINGCOMNAK IS AZONNALI VESZTESÉGET OKOZ! NYILVÁN ARÁNYAIBAN MÉRVE ILLETVE ÉRZELMI OLDALRÓL SZEMLÉLVE NEM OLYAN MÉRTÉKŰ LESZ A VESZTESÉG MINT AMELYET ÉN ÉRZEK MOST, DE NEKEM MÁS ESZKÖZ A KEZEMBEN NEM MARADT. FARKAS MIKLÓS" |
2017-02-15, 07:45 | #8 (permalink) |
Új tag
Csatlakozott: 17-02-15
Összes hozzászólás: 1
Hírnév szint: 0 |
A http://www.booking.com az egyik legmegbízhatóbb foglalási oldal. Munkámból kifolyólag rengeteget vagyok külföldön, mindig a bookingon foglalok, még nem volt gondom. sokféle szállás, jó áron.
|
2017-02-15, 10:13 | #9 (permalink) | |
Adminisztrátor
Csatlakozott: 09-10-01
Összes hozzászólás: 107
Hírnév szint: 10 |
Idézet:
|
|
2018-08-22, 20:42 | #10 (permalink) |
Új tag
Csatlakozott: 18-08-22
Összes hozzászólás: 2
Hírnév szint: 0 |
Olcsóbban a bookinggal.
Sajnálattal hallom, hogy párotoknak problémája volt. Én kétszer foglaltam eddig náluk, minden rendben volt. Én úgy szoktam, hogy olyan szálláshelyeket keresek ahol lehet Kp-ban az utazás napján fizetni.
Egyre többen használják, használjuk a bookingot a nyaralás leszervezéséhez. Az ember viszont szeretné mindig olcsóbban megúszni, ezzel én se vagyok másképp. Mutatok két „olcsósító” megoldást. Az első azoknak szól akik még nem regisztráltak be a bookingra, a másik pedig azoknak akik már tagja az oldalnak. 1. 10% kedvezmény Ha még nem vagy tagja a bookingnak akkor ezen a linken keresztül[/URL] regisztrálj be. Így 10% kedvezményt fogsz kapni a szállás árából. Vagyis miután vége a nyaralásodnak visszautalják az ár 10%-át. Fontos, hogy legyen elmentve a profilodhoz bankkártya. 2. 4% kedvezmény minden utazásból Ha már tagja van az oldalnak akkor ajánlom, hogy használd a Bonuswayt amit ezen a linket tudsz elérni.[/URL] Ez az oldal azzal foglalkozik, hogy ha róluk mész át webshopokba vásárolni akkor bizonyos százaléknyi összeget visszautalnak Booking esetén 4%-ot De nem csak a bookingal működik nagyon sok webshoppal vannak kapcsolatban (180+db) pl: Aliexpress, bonPrix, Myprotein, Eoptika, de had ne soroljam fel mindet 3000ft után utalnak vissza bankkártyára vagy Paypalra. |
Címkék |
Booking.com, szállás, szálláskeresés |
Jelenlévő aktív tagok böngészik ezt a témát: 1 (0 tag és 1 látogató) | |
|
|