Utazás Fórum  

Vissza   Utazás Fórum > Utazás a gyakorlatban > Telekocsi
Regisztráció Súgó Közösség Naptár Mai hozzászólások Keresés


Válaszol
 
LinkBack Téma eszközök Keresés ebben a témában Megjelenítési módok
Régi 2014-05-17, 14:05   #1 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 10-01-22
Összes hozzászólás: 22
Hírnév szint: 0
Kvacs a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás Oszkár telekocsi

Legrégebbi és talán a legnagyobb hazai telekocsi oldal az Oszkár. - http://www.oszkar.com/

Felülete egy kicsit talán régimódi és nem mindenhol logikus, de a legtöbb autós és utas is ezen az oldalon van, így ha megszokja az ember akkor remekül használható.

Ja és rengeteg az üzleti felhasználó. Engem személy szerint eléggé zavar, hogy sok a mikrobuszos feketéző sofőr.

Ettől függetlenül jó az oldal.
Kvacs nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2015-02-19, 13:35   #2 (permalink)
Szenior tag
 
Csatlakozott: 09-10-10
Összes hozzászólás: 339
Hírnév szint: 16
traveller már tett lépéseket hírnevének öregbítése felé.traveller már tett lépéseket hírnevének öregbítése felé.traveller már tett lépéseket hírnevének öregbítése felé.traveller már tett lépéseket hírnevének öregbítése felé.
Alapbeállítás

Most lett fizetős az oldal. Budapestet érintő útvonalak után az autósoknak fizetnie kell.

A felülete azóta sem tudott megújulni. Gyanítom a verseny lassan eldől és a jövőben az Autohop lesz a meghatározó hazai telekocsi oldal.
traveller nem elérhető   Válaszol idézettel
Hirdetések
Régi 2015-05-09, 10:30   #3 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 10-08-05
Összes hozzászólás: 13
Hírnév szint: 0
Carel a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Én nagy Oszkáros vagyok, vagy inkább voltam.
A foglalási díj, a sok kisbuszos vállalkozó kiábrándító. Nemrég kezdtem máshol is hirdetni, de ha lenne elég utas, akkor megválnék az Oszkártól.
Carel nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2015-05-11, 10:44   #4 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 15-05-11
Összes hozzászólás: 2
Hírnév szint: 0
Elmés a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

No mert a másik oldal annyira korrekt lenne?
Lemásolták az Oszkárt, feltuningolták, csak azért, hogy végül eladják jó pénzért a francia multinak.

Oszkár egy régi, jól működő közösség!
Elmés nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2015-05-13, 10:59   #5 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 10-08-05
Összes hozzászólás: 13
Hírnév szint: 0
Carel a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Viszont nem halad a korral. Lassú a működése, kevésbé felhasználóbarát, 10 éves a dizájnja...

Teljesen természetes, hogy megjelenik a konkurencia. Ha pedig jót csinál, akkor szép lassan meg is szerzi a piacot.

Drukkolok az Oszkárnak, de valami nagy váltás kellene, hogy fel tudja venni a versenyt az új szereplővel. Az idő ugyanis ellene dolgozik és szemlátomást nem tudnak többet invesztálni bele a tulajdonosok. Ezért is lett fizetős Budapestet érintő utakon.

Szerencsére nem kell választanunk. Szerintem hozzám hasonlóan nagyon sokan mindkét oldalt használjuk!
Carel nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2015-05-14, 13:45   #6 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 15-05-14
Összes hozzászólás: 8
Hírnév szint: 0
Max22 a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Őszintén szólva nekem kezd nagyon elegem lenni az Oszkárból.

Néhány éve maga volt a megváltás, mert külföldön dolgozok és egyszerű és olcsó volt a hazajutás. Utasként mentem más hozzám hasonló külföldön dolgozó magyarok autójával. Olcsóbban, kényelmesebben, mint bármi más közlekedési eszközzel. Mikor itthon voltam és a család vidéki tagjait látogattam meg, akkor is Oszkároztam, hisz olcsó és kényelmes.

No ennek lett vége az elmúlt évek folyamán. Majdnem mindenki hivatásos fuvaros, persze jellemzően feketén, vagy félhivatalosan. Ebből rengeteg probléma adódik. Állandóak a késések, módosítások és kisebb csúsztatások. Családi egyterű autó helyett jön egy 9 személyes kisbusz, ahol az ölünkben vihetjük a csomagokat. Menet közben kiderül, hogy 100km-re mennek el attól a településtől, ameddig a fuvart foglaltam.
Természetesen pénzért tesznek kitérőt, de egyrészt ez néha annyiba kerül mint az egész út, másrészt a többi utasnak plusz 1-2 óra. Ezt fordítva már én is megszívtam.

A hivatásos sofőröket már kerülöm. Nagy macera így foglalni, mert sokszor az adatlapról semmi nem derül ki és csak sokadik telefonos egyeztetés során akadok egy valódi telekocsisra.
Ami a legszörnyűbb, hogy már a belföldi utakon is sok a fuvaros, főleg a nagyobb városok felé.

Ez így nem pálya. A hivatásos sofőrökkel túlságosan is össze van nőve az Oszkár. Elveszítette azt, amiért eredetileg létrejött. Rossz az autósoknak (nincs annyi utas), rossz az utasoknak (fent említett problémák), tehát rossz a rendszer összes eredeti felhasználójának.
Max22 nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2015-05-14, 22:13   #7 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 10-08-05
Összes hozzászólás: 13
Hírnév szint: 0
Carel a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Nem semmi ez az Oszkár.

A fő problémákkal mit sem törődve igen komoly energiát fektetnek be szűk rétegek bagatel problémáinak megoldására.
Ma például bevezették az alternatív útvonalak megoldásukat, ami tényleg nem rossz, de lássuk be az esetek 99%-át nem érinti:
http://blog.oszkar.com/alternativ-ut...yik-uton-mesz/
Carel nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2015-05-20, 09:48   #8 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 15-05-14
Összes hozzászólás: 8
Hírnév szint: 0
Max22 a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Anyám borogass!

Ma az Oszkár fórumán a fiúk igyekeztek a konkurenciáról rosszakat mondani. Ennek tükrében negatívumként hozták fel, hogy a "halandzsás rendszerben" nincsenek üzleti sofőrök.
Ez nemhogy hátrány, de hatalmas előny a Blablacar mellett!!!

Persze utána sorolták a szuper fejlesztéseiket, amik a konkurenciánál nincsenek. Tényleg jó fejlesztések, kb. a felhasználók 1%-nak, a többiek csak bonyolultnak látják a rendszert miattuk.
Mindeközben úgy néz ki az oldaluk, mint ha az internet őskorában született volna.

Valami nagyon félrement az Oszkár tulajok fejében.
Max22 nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2015-05-21, 17:33   #9 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 10-08-05
Összes hozzászólás: 13
Hírnév szint: 0
Carel a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Benéztem a fórumukra. Most éppen a fuvarozók háborognak azon, hogy micsoda szemét módon kibabrálnak velük.

Semmi keresnivalójuk nem lenne egy telekocsi oldalon és mégis nekik áll feljebb. Szép, mondhatom.
Carel nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2015-05-22, 15:48   #10 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 15-05-22
Összes hozzászólás: 4
Hírnév szint: 0
heni a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Én egyszer próbáltam az Oscart, Budapestről mentem Pécsre,
tök normális volt a srác aki levitt!
Szerintem jók!
heni nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2015-05-23, 16:30   #11 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 15-05-23
Összes hozzászólás: 2
Hírnév szint: 0
Angi a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Nem kell támadni az Oszkárt!
Nagyon jól működik és a célnak nagyonis megfelel, aki meg nem bír kifizetni a több tízezer megspórolt forint után párszáz forint jutalékot az szégyellje magát.

Nekem tetszik az oldal kinézete is!
Angi nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2015-05-29, 09:05   #12 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 10-08-05
Összes hozzászólás: 13
Hírnév szint: 0
Carel a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Lassan ki lehet mondani, hogy a hivatásos fuvarozók tönkreteszik az Oszkárt.
A fórumuk történeteit olvasva kezd kialakulni az emberben az a kép, hogy a fuvarozók-utasok találkozási helye lett az oldal.

Olvasom, hogy mekkora felháborodás van abból, hogy 1-1 utas visszamondja az utat és ezzel "kárt okoz" az autósnak. Ezt egységesen mindenki hatalmas problémának látja.

Na ja. Ha üzleti vállalkozás a fuvarozás, akkor ez kiesett bevétel, ami a fuvarozó számára probléma.
Viszont már ebből látszik, hogy mindenki megfeledkezett arról, hogy miről szól a telekocsi. Az amúgy is utazó autós, aki üres autóval is elindulna felvesz utasokat, már ha van jelentkező.

Ehhez képest most egy csomó meghirdetett jármű el sem indul, mert nem lett elég utas. A fuvarozók befoglalnak a másik járművébe fals utasokat, hogy az ne vigye el előle a valós utasokat...

Közben persze áll a bál az Oszkár által benyújtott számlák miatt. Sokallják költségeiket a fuvarozók...

Hát valahogy így múlik el a világ dicsősége. A mai nappal én leléptem az Oszkárról!
Carel nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2015-07-14, 22:17   #13 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 10-08-05
Összes hozzászólás: 13
Hírnév szint: 0
Carel a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Most olvastam ezt a cikket:
http://www.investor.hu/news/20150714...acar-uber.html

Kinyílt a zsebemben a bicska ennél a résznél:
"függetlenül a nagy tőkétől a francia cég egy informatikailag gyengébb foglalási rendszerrel rendelkezik."

Az Oszkár egy túlbonyolított szar lett. Lassú a keresője, sokszor teljesen fals találatokat ad. Bármit be lehet állítani, de a lényeg, hogy az alapok használhatóak legyenek nem teljesül.
Az Oszkár egy közel 10 éves technológiával 2 lelkes, de szakmailag tapasztalatlan egyetemista által összetákolt oldal, míg a BlaBlaCar egy profi, letisztult rendszer.
Hatalmas naivság azt gondolni, hogy bizonyos funkciók azért nem elérhetőek, mert nem tudják megoldani. Egyszerűen nem akarják, mert felesleges. Többet veszítenek vele (bonyolult lesz a rendszer), mint amennyit nyernek.

Milyen már így 2015-ben, hogy ha valakinek a saját gépén rossz a dátum, akkor a rendszer teljesen szétesik tőle?
Az Oszkár jelenlegi rendszerét kukázni kellene és egy újat húzni a helyébe!

A 85-90%-os piaci részesedést nem tudom honnan veszik, de tuti kamu. BlaBla-t használom mostanában tuti csak nekik megvan az Oszkár részesedésének legalább a fele. Nemzetközi viszonylatban tán még meg is előzi.

Abban azonban biztos vagyok, hogy ha nem történik gyökeres fordulat, akkor 5 éven belül az Oszkár 10% alatt lesz!
Carel nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2015-07-26, 10:18   #14 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 15-07-26
Összes hozzászólás: 1
Hírnév szint: 0
Nervus a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Rettentően kiborító az egész Oszkár telekocsi oldala.

A telekocsi remek találmány, ennek internetes megvalósítása kézenfekvő. Az a felháborító, hogy ezt a piacot egy ilyen pocsék weboldal uralja.
Hiba, hiba hátán. Észvesztően lassú működés. Mindig elromlik valami. A kereső néha nem adja ki a releváns utakat, máskor pedig teljesen hülyeségeket mutat.

Mintha arra találták volna ki az egészet, hogy szívassa az Oszkár felhasználókat! A mai világban elfogadhatatlan, hogy böngészőre, operációs rendszerre és a saját gépen beállított időre fogják, hogy hülyeségeket művel az Oszkár.com.

Hatalmas összegeket szednek be az autósoktól. Ki lehet számolni, hogy az a néhány millió, amiből újra lehetne írni az egész oldalt pillanatok alatt befolyik bevételként.

Mégis ragaszkodnak ehhez a pocsék megoldáshoz, ami lassan 10 éves. Ezt buherálják és bonyolítják, ami csak újabb és újabb hibákat szül, de ha épp rendesen működik, akkor is lassú és rossz.

Felháborító, amit művelnek!
Nervus nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2015-08-06, 15:09   #15 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 10-08-05
Összes hozzászólás: 13
Hírnév szint: 0
Carel a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Hát ez egy ilyen gagyi oldal és egyre rosszabb.
Ez pl. egy több hónapos hiba:
Kattints a képre a nagyításhoz

Cím:  Debrecen-Szentendre.JPG
Megnézték: 1311
Méret:  107,0 KB
Azonosító:  1180
Carel nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2015-08-06, 15:10   #16 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 10-08-05
Összes hozzászólás: 13
Hírnév szint: 0
Carel a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Akinek esetleg nem lenne egyértelmű:

Debrecen - Szentendre keresésre Sankt Gallen és Sankt Pölten jelenik meg a kínálatban.
Carel nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2015-10-09, 16:13   #17 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 15-10-09
Összes hozzászólás: 2
Hírnév szint: 0
RetiGabor a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Ha nem szólsz, hogy van probléma az oldalon, nem tudják javítani, ergó nem tudnak javulni.
Carel, szerinted kipróbálják az összes viszonylatot, hogy mit ír ki rá a rendszer?! Hibák mindenhol vannak, ha a felhasználók szólnak, javítják. Akkor van gáz, ha leszarják, amit a felhasználó mond. Legalábbis szerintem.
Az üzleti sofőrök pedig meg vannak jelőlve. Ahogy néztem, valamikor drágábbak is, mint a normál autósok, így szerintem nem kell tőlük félni, nem happolják el senki elől az utat....
Én utasként és autósként is használom az oszkárt elég régen, és látom, hogy hogyan fejlődnek a fiúk, hogyan próbálnak megfeleni az újabb követelményeknek.
Ha van ötletem, skkor megírom nekik, mert nekem is jó, ha könnyebb dolgom van.

Egyébként meg gratulálok, ez az igazi magyar mentalitás... utáljátok csak azt,ami jó és ami magyar... hátha ők is inkább elmennek és nektek pedig marad a szögletes multi, amit gond nélkül tovább szídhattok, csak még le is szarják a véleményeteket...
RetiGabor nem elérhető   Válaszol idézettel
Régi 2015-10-09, 20:00   #18 (permalink)
Új tag
 
Csatlakozott: 10-08-05
Összes hozzászólás: 13
Hírnév szint: 0
Carel a hírnévhez vezető út elején jár.
Alapbeállítás

Szóltam. Nem egyszer, ismerősök jelzéseivel együtt jelentettünk rengeteg hibát. Egy részük megjavult, egy részük soha nem fog, mert a rendszert rossz alapokra rakták. Tény és való, hogy ezt legalább kommunikálják. Meg is írták mi az, amit nem fognak tudni javítani.

Legutóbbi hozzászólásom is egy jelentett hiba volt, amit történetesen végül épp megoldottak. Viszont ezek a hibák rendszeresek. Néha így, néha úgy jönnek elő. Soha meg nem szűnnek.

Tudod mennyit panaszkodtunk a lassú és rossz kereső miatt. A válasz az, hogy bonyolult a lekérdezés és nem lehet vele mit tenni.
Érdekes módon máshol ezt valahogy mégis megoldották.

Én drukkolnék az Oszkárnak, ha nem ragaszkodnának a régi alapokhoz. Ha tudnának haladni a korral jó lenne, de nem hajlandóak. Meg vannak győződve róla, hogy jó felé mennek.

Keress rá random 2 végállomásra. Egyszerűen a találatok nagy része téves. Kb. mint a Google előtt a régi keresők (Altavizsla). Adott egy listát, amiben elvétve találtál 1-1 értelmes találatot, de a 90% az inreleváns volt.

Feladni egy hirdetést ugyanilyen macerás. Figyelned kell minden apróságra, mert ha simán beírsz két településnevet, akkor lehet a kereső nem fog megtalálni. Kell egy hatalmas rutin az Oszkárhoz, hogy jól tudd használni. Ha simán mezei juzerként próbálod, akkor elkövetsz kapásból 3-4 hibát. A fiúk készségesen elmagyarázzák mit rontottál el és mit hogyan kellett volna, de ez nem a juzer hibája. Ez az oldal abszolút nem felhasználóbarát kialakításának eredménye.

Ebből nem engednek és persze, hogy a nagy oszkárosok megbirkóznak a problémákkal. Ez viszont nem vezet előre.
Carel nem elérhető   Válaszol idézettel
Válaszol

Címkék
Oszkár, Sharing Economy, Telekocsi



Jelenlévő aktív tagok böngészik ezt a témát: 4 (0 tag és 4 látogató)
 

Hozzászólás szabályai
nem indíthatsz új témát
nem válaszolhatsz
nem csatolhatsz
nem javíthatsz hozzászólást

BB code is bekapcsolva
Pofik bekapcsolva
Az [IMG] kód bekapcsolva
A HTML kód kikapcsolva
Trackbacks bekapcsolva
Pingbacks bekapcsolva
Refbacks bekapcsolva


Hasonló témák
Téma Téma szerzője Fórum Válaszok Utolsó hozzászólás
Telekocsi tapasztalatok Kvacs Telekocsi 12 2016-11-11 19:29


A pontos idő 23:16 , a GMT +1 időzóna szerint.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright © 2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.